دورهمی

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که نیاز به استفاده از صفحات وی در زمان آفلاین بودن دارید می توانید با استفاده از نرم افزارهای مختلف این کار به سادگی انجام دهید و دیگر برای وب گردی و یا برداشتن اطلاعات از صفحات وب نیاز به اتصال به اینترنت نداشته باشید.

گوگل در اندروید قابلیتی ایجاد کرده است که با استفاده از آن می توانید  صفحات وب جستجو شده در گوگل را ذخیره کنید.

برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

1. ابتدا صفحه مورد نظرتان را باز کنید و سه نقطه گوشه سمت راست در بالای صفحه را لمس کنید.

2. گزینه دانلود را انتخاب کنید. (علامت فلش)

3. صفحه مورد نظرتان به صورت اتوماتیک دانلود می شود.

4. زمانی که فرایند دانلود تمام شد یک تاییدیه دریافت خواهید کرد.

همچنین قادر هستید بدون باز کردن صفحه آن را ذخیره کنید برای این کار روی لینک لمس طولانی کرده و گزینه Download link را بزنید.

برای مطالعه و بازگشت به صفحه ذخیره شده در هنگام آفلاین بودن باید به بخش دانلود بروید.

مجدد گوگل کروم را باز کرده علامت سه نقطه را انتخاب کنید با ورود به بخش دانلودها صفحات ذخیره شده را ببینید.

نکته مهم اینست که گوگل کروم در اندروید صفحات وب را همانگونه که هستند دانلود می کند.

Opera Mini ابزاری دیگر برای ذخیره صفحات وب

1. نرم افزار Opera Mini قادر است همانند گوگل کروم صفحات وب را ذخیره کرده تا زمان آفلاین از آن استفاده کنید.

2. نحوه ذخیره سازی به شکل زیر است:

3. ابتدا نرم افزار را باز کرده و همانند گوگل کروم در بالای صفحه علامت سه نقطه را لمس کنید.

4. با مشاهده گزینه ها، Save for Offline را انتخاب کنید.

5. حالا به پایین صفحه دقت کنید علامت کوچکی از اپرا را خواهید دید، بر روی آن ضربه بزنید.

6. گزینه Offline pages را انتخاب کنید.

  • امین زندی
  • ۰
  • ۰

اسکناس‌های اتحادیه اروپا یعنی یورو مدت زیادی است که ارزش بالایی دارند و برای خرید آن‌ها باید مقدار زیادی تومان خرج کرد ولی حالا اسکناس‌هایی به ارزش صفر یورو به بازار آمده‌اند.

اسکناس‌های صفر یورویی به بازار آمدند +تصاویر

اسکناس‌های صفر یورویی به بازار آمدند +تصاویر

این اسکناس‌ها که در آلمان منتشر شده اند، در تیراژ 5000 قطعه چاپ شده و ویژه فروش به گردشگران و کلکسیون داران به قیمت هر قطعه 2.5  یورو هستند.

  • امین زندی
  • ۰
  • ۰

کارشناسان به افرادی که قصد نقل مکان به خانه‌ای نو و جدید دارند، توصیه می‌کنند موارد زیر را مد نظر قرار دهند تا سلامت و ایمنی خود و اعضای خانواده را حفظ کنند.

در گام اول، مصالح به کار رفته در ساختمان را مورد ارزیابی قرار دهید، سیستم فاضلاب، لوله کشی، حمام و سرویس بهداشتی، هرگونه لکه، شکاف، خرابی یا وجود حشره می‌تواند هشداری جدی برای سلامت شما باشد.

بررسی سیم کشی برق و نیز لوله کشی گاز ساختمان نیز یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باید در هنگام معامله مورد بررسی قراربگیرد، بسیاری از سوانح و مرگ و میر‌ها به خاطر نقص یا مشکل در سیم کشی برق یا گاز و آتش سوزی به وقوع پیوسته است.

جنس کفپوش نیز یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه کنید، لیز بودن یا ناهموار بودن کفپوش‌ها می‌تواند سبب از دست دادن تعادل و خطر بروز شکستگی شود.

حفاظ درب و پنجره‌ها  باید از استحکام بالایی نیز برخوردار باشد زیرا علاوه بر ایمنی درمقابل سرقت بویژه اگر فرد سالمند یا کودک نوپا در خانه زندگی کنند در حفظ سلامتی آنها  نقش دارد به خصوص اگر خانه در طبقات بالایی ساختمان قرار گرفته باشد.

کنترل سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خانه نیز یکی دیگر از موارد مهم برای بازبینی و کنترل قبل از عقد قرارداد است به‌ویژه اگر در آستانه فصل گرما یا سرما اقدام به تعویض خانه کرده باشید.

نور گیر بودن خانه نیز یکی دیگر از مواردی است که برای حفظ سلامت ساکنین خانه باید در نظر گرفته شود، نور خورشید یک عامل موثر برای از بین بردن حشرات و موجودات ذره بینی است و به ضد عفونی کردن محیط خانه کمک می‌کند، خانه‌های مرطوب یا خانه‌هایی که نور خورشید در آنجا نمی‌تابد بیشتر در معرض رشد انواع باکتری‌ها، قارچ و کپک‌ها قرار دارند و احتمال ابتلای ساکنین به بیماری‌های آلرژیک، امراض عفونی، پوکی استخوان و افسردگی بیشتر وجود دارد.

نزدیک بودن حدالامکان خانه به محل کار یا مدرسه و دانشگاه اعضای خانواده نیز یکی از فاکتور‌های مهم است که برسلامتی روحی و جسمی آن‌ها اثر می‌گذارد.

دوری خانه از محل کار و تحصیل، باعث سپری شدن مدت زمان بیشتری در ترافیک و حمل و نقل شهری شده که افسردگی، استرس و کمبود زمان استراحت، تغذیه سالم و ورزش را به دنبال دارد.

محل خانه نیز یکی دیگر از فاکتور‌های بسیار مهم در حوزه سلامت بوده زیرا نزدیک بودن خانه به اتوبان یا کارخانه جات صنعتی، مرکز شهر و به طور کلی مناطقی که آلودگی هوا یا آلودگی صوتی در آنجا بیشتر است می‌تواند باعث ابتلای ساکنین به انواع بیماری‌های جسمی و روحی شود.

کارشناسان با بررسی بر روی افرادی که در نزدیکی فرودگاه‌ها و اتوبان‌ها زندگی می‌کنند دریافتند میزان ابتلا به بیماری هایی، چون فشارخون بالا، سکته مغزی و حمله قلبی در آن‌ها بیشتر از ساکنین دیگر مناطق است، همچنین کودکانی که دراین مناطق زندگی می‌کنند به طور میانگین از بهره هوشی پایین تری برخوردار هستند و تولد کودکان مبتلا به اوتیسم نیز دراین مناطق بیشتر دیده می شود.

کارشناسان توصیه می‌کنند خانه مسکونی در نزدیکی پارک یا تفرجگاه قرار داشته باشد، همچنین وجود مراکز درمانی یا بیمارستان در حوالی منزل مسکونی برای موقعیت‌های اورژانسی بسیار ضروری و مفید است.

گفتنی است، با رعایت این نکات می‌توانید امنیت و سلامت اعضای خانواده خود را حفظ کنید و از زندگی دریک منزل مسکونی جدید لذت ببرید.

  • امین زندی
  • ۰
  • ۰

کارشناسان در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند انواع مواد نگهدارنده و نرم کننده‌های شیمیایی موجود در شامپو‌ها می‌تواند باعث مشکلاتی مانند ریزش موی سر، حساسیت، آلرژی‌های پوستی، شکنندگی و خشکی مو‌های سر شوند.

برهمین اساس کارشناسان به افراد توصیه می‌کنند به ویژه اگر دچار مشکلاتی مانند ریزش موی سر یا آلرژی‌های پوستی هستند تا حد امکان از شامپو‌های شیمیایی استفاده نکنند و از شامپو‌های گیاهی حاوی دانه‌های روغنی برای  احساس تازگی و شستشوی مو‌های خود استفاده کنند.

در شامپو‌های شیمیایی ترکیباتی از جمله پارافین، سیلیکون، فتالات و سولفات وجود دارد که هر کدام به تنهایی ماده‌ای شیمیایی و سمی برای سلامت بدن و از عوامل ایجاد سرطان و مشکلات پوستی هستند.

از جمله مفید‌ترین روغن‌های گیاهی برای حفظ سلامت مو می‌توان روغن آرگان، بادام، نارگیل، جوجوبا، رزماری و نیز روغن تخم کتان را نام برد.

از جمله دیگر مواد گیاهی که برای سلامت و پرپشتی مو‌ها بسیار مفید است می‌توان گیاه آلوئه ورا، اکالیپتوس، نعناع، گیاه اکیناسه، عصاره پرتقال و مرکبات، گل سرخ، عصاره بادام شیرین، شیر و عسل را نام برد.

درصورت استفاده از شامپو‌های شیمیایی نیز می‌توانید با استفاده از ماسک موی طبیعی تشکیل شده از مواد فوق و قرار دادن آن به مدت نیم ساعت قبل از استحمام برروی مو‌ها از آسیب دیدن آن‌ها به دلیل استفاده از شامپو‌های شیمیایی بکاهید.

ماسک‌های گیاهی طبیعی همچنین می‌توانند از بروز شوره، خارش و قرمزی، قارچ کف پوست سر، خشکی و ریزش مو‌های سر به دلیل رنگ و دکلره کردن‌های پیاپی و نیز استفاده از اتوی مو و سایر محصولات آرایشی مرتبط با مو‌ها بکاهند.

یکی از اشتباهات افراد شستشوی زیاد و چندین دست مو‌ها با استفاده از شامپو هنگام استحمام است که باعث آسیب دیدن به مو‌ها و خشکی آن‌ها می‌شود، همچنین استفاده از مقدار زیاد شامپو علاوه عدم صرفه اقتصادی و تمام شدن زودهنگام محصول، می‌تواند سبب شکنندگی تار‌ها و از بین رفتن چربی مفید درپوست کف سرشود.

تعویض زودهنگام برند‌های شامپو‌های شیمیایی نیز یکی دیگر از اشتباهاتی است که باعث ریزش موی سر می‌شود، اگر یک برند شامپو باعث تقویت و جلوگیری از ریزش مو‌های سر شما شده است به آسانی آن را تغییر ندهید.

کارشناسان استفاده از شامپو‌های ارگانیک را در عوض استفاده از شامپو‌های شیمیایی توصیه می‌کنند تا افراد مو‌هایی سالم و پرپشت داشته باشند.

  • امین زندی
  • ۰
  • ۰

مظنه قیمت خرید وفروش آپارتمان های مسکونی تا 1000 متر به شرح زیر است:


مظنه قیمت خرید وفروش آپارتمان های 70 تا 100 متری+ جدول

مظنه قیمت خرید وفروش آپارتمان های 70 تا 100 متری+ جدول

  • امین زندی
  • ۰
  • ۰

 ما همیشه تصور می‌کنیم که کنترل سیری و گرسنه بودن به طور مستقیم و صد در صد در اختیار ما است در حالی که علاوه بر خواست و اراده ما هورمون‌ها هم نقش بسیار مهمی در بروز گرسنگی و یا سیری دارند به طوری که اگر یک سری نکات را رعایت نکنیم در نهایت تعادل هورمون‌ها بهم می‌ریزد.

همه می‌دانند که مصرف نمک باعث تشنگی می‌شود، اما تحقیقات نشان داده، مصرف سدیم در دراز مدت باعث می‌شود که افراد آب کمتری استفاده کنند و در نهایت باعث افزایش ترشح هورمون گرسنگی در بدن می‌شود، در نتیجه می‌توان گفت که میزان سدیم بالا باعث افزایش وزن در افراد می‌شود.

واقعیت این است که کلرور نمک باعث تولید اسید کلورهیدریک می‌شود که بدن را اسیدی می‌کند که در مورد گوشت قرمز و پنیر نیز همین اتفاق روی می دهد و این مواد غذایی اسید فسفریک بدن را بالا می‌برند، اما سبزیجات حالت قلیای بدن را افزایش می دهند که به دلیل داشتن بیکربنات و پتاسیم موجود در آنها است.

 توجه داشته باشید که حالت بالای اسیدیته‌ بدن باعث کاهش متابولیسم پایه‌ بدن می‌شود و در نتیجه کالری‌های دریافتی کمتر می‌سوزند و توده‌ چربی بدن بیشتر می‌شود.

محققان معتقدند که برای مقابله با این وضعیت باید رژیم غذایی کم نمک و سرشار از پتاسیم داشته باشید، به همین خاطر لازم است که مصرف نمک و غذا‌های شور را کاهش دهید و در عوض مصرف میوه و سبزیجات را بالا ببرید.

مصرف زیاد نمک خطر چاقی را افزایش می‌دهد. محققان اعلام کردند هر گرم نمک اضافی که فرد در روز مصرف می‌کند خطر چاقی را تا ۲۵درصد افزایش می‌دهد.

محققان می‌گویند نمک موجب تغییر سوخت و ساز بدن و تغییر روش جذب چربی می‌شود.

  • امین زندی